حـسـرت


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



درود بر شما بازديدكننده گرامی به وبلاگــــــ قصر کـاغذی1 خوش آمديد .لطفا برای هرچه بهتر شدن مطالب اين وبلاگـــــــ ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما در بهتر شدن كيفيت مطالب وبلاگـــــــ ياري رسانيد . براي سريع تر رسيدن به مطلب مورد نظر از قسمت موضوعات استفاده كنيد همچنين ميتونيد به آرشيو مراجعه كنيد... باتشکر ازشمابازدیدکننده گـــــــــرامــــی مدیروبلاگــــــــ:sadghi

امتیاز شما به قصرکـاغذی1 ؟؟؟

فانی بافت" >فانی بافت


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 183
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 7156
بازدید کل : 361627
تعداد مطالب : 4911
تعداد نظرات : 1190
تعداد آنلاین : 1



آخرین آپدیت وبلاگ شنبه 1393.8.17

آمار وبلاگ:
 

بازدید امروز : 204
بازدید دیروز : 183
بازدید هفته : 387
بازدید ماه : 7156
بازدید کل : 361627
تعداد مطالب : 4911
تعداد نظرات : 1190
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

:: کل مطالب : 4911
:: کل نظرات : 1190

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 20

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 204
:: باردید دیروز : 183
:: بازدید هفته : 387
:: بازدید ماه : 7156
:: بازدید سال : 46926
:: بازدید کلی : 361627

RSS

Powered By
loxblog.Com

,,,نـغمه ای از یـخ و آتــــش,,,

حـسـرت
سه شنبه 16 اسفند 1398 ساعت 11 قبل از ظهر | بازدید : 3814 | نوشته ‌شده به دست sadghi | ( نظرات )

♫♫♫

هوای خونه غمگینه صدایی جز سکوتم نیست

نبودنت حس تلخیه که توی لحظه هام جاریست

چرا این قصه ی شیرین جدایی شد سرانجامش

چرا کابوس تنهایی نشسته بر سر راهش

اگه از حسرت عشقت،گره افتاده در کارم

بدون معنیش فقط اینه

هنوز خیلی دوست دارم

اسیرم در غم عشقت ،سراسر تیره و تارم

همینه عشق و احساسم میدونی که دوست دارم

♫♫♫

یه روزی دل به من دادی،حالا میگی دلت سیره

کسی چیزی رو می بخشه که اونو پس نمی گیره

منم عاشق تب دارت یه عمریه دوست دارم

دلم پیش دلت گیره ، یه جورایی گرفتارم



اگه از حسرت عشقت،گره افتاده در کارم

بدون معنیش فقط اینه

هنوز خیلی دوست دارم

اسیرم در غم عشقت ،سراسر تیره و تارم

همینه عشق و احساسم میدونی که دوست دارم

منو این درد تنهایی شاید حسرت سزاوارم

نمیگم بی گناه بودم ولی هنوز گرفتارم

شکستم از غم دوریت ، تو قلبم تیره و تارم

همینه عشق و احساسم تا ابد دوست دارم

 



این روزها همه قصر کــــــــاغذی می بینن شما چطور؟؟؟



:: موضوعات مرتبط: سرنوشت , شقــــــایق , ,
:: برچسب‌ها: اندی مددیان ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
نازنین در تاریخ : 1393/8/28/3 - - گفته است :
سلام sadghi خوبی؟ من چند بار توی چت لوکس بلاگ بهت پیام دادم ولی جواب ندادی . میخواستم دعوتت کنم بیای توی وبلاگم لینکت رو ثبت کنی، خیلی وبلاگت رو دوست داشتم.

http://nazi-joon-jooni.loxblog.com

به خدا بازدید وبلاگم خوبه
sadghi منتظرتما

<-CommentGAvator->
pouya در تاریخ : 1393/6/9/7 - - گفته است :
سلام!!
خوبی....؟
هیچی داشتم نظراتمو نگاه میکردم...
دیدم تو اولین نفری بودی که 3 سال پیش برام کامنت گذاشتی...
بجاش الان اومدم بهت سر بزنم..
چقد زود میگذره...

<-CommentGAvator->
princess76 در تاریخ : 1392/10/23/1 - - گفته است :
سلام وب زیبایی داری لینکت کردم خوشحال میشم بهم سر بزنی

<-CommentGAvator->
مریم در تاریخ : 1392/10/4/3 - - گفته است :
ای کاش دست قدرتمند تقدیر


هیچ بهاری را به سردی زمستان نسپارد!!!


یا اگر زمستان قانون طبیعت است...


خدایا به زمستان هم عشـــق بیاموز!


که اگر روزی...


زمستان عاشـــق باشد...


دیگر هیچ کودکی از سرما نمی‌میرد..!!


شاید هم اگر روزی زمستان عاشـــق شد؛


عاشــق بهـــار باشد!!

<-CommentGAvator->
سعید در تاریخ : 1392/5/29/2 - - گفته است :
سلام خوبی؟وبت محشره خوشحال میشم به منم سر بزنی و نظر بدی راستی لینکم کنی ها

<-CommentGAvator->
عرفان هفت در تاریخ : 1392/5/11/royayman - - گفته است :
سلام اگه تبادل بنر یا لینک میکنی اول منو با عنوان مارشال فوتبال لینک کن بعد خبر بده تا منم لینکت کردم ممنون.
در ضمن شما میتونی به چت روم وبلاگ ما هم بیای و اونجا گفت و گو کنی مارشال چت
در ضمن امار بازدید من بالاست و رتبه الکسام هم خوبه.
ممنون موفق باشی

<-CommentGAvator->
ღشمیم عشقღ در تاریخ : 1392/5/9/3 - - گفته است :
سلاممم وبلاگ خوشملی داری اگه موافقی هم دیگه را لینک کنیم منو با اسم شمیم عشق لینک کن بهم خبر بده با چ اسمی لینکت کنم منتظرممممم بهم سربزن بای

<-CommentGAvator->
مجید کینگ در تاریخ : 1392/5/6/7 - - گفته است :
سلام وبت قشنگه خوشحال میشم منو لینک کنی بعد بیای وبلاگم از طریقه نظر خبرم کنی تا لینکت کنم ممنون

<-CommentGAvator->
bidbux در تاریخ : 1392/5/5/6 - - گفته است :
سلام
دوست داری اینترنت برات یه منبع درآمد کلان باشه؟! میزان درآمدت در ماه میتونه تا چندین میلیون تومن باشه و فقط و فقط به پشتکار خودت بستگی داره. وقت زیادی هم ازت نمیگیره... به هیچ سرمایه اولیه ای هم نیاز نداری... بنابراین توصیه میکنم حتما امتحان کنی و مطمئن باش که ضرر نمیکنی. برای اطلاعات تکمیلی به آدرس زیر بیا...
http://bid.loxblog.com



<-CommentGAvator->
ریحانه در تاریخ : 1392/4/28/5 - - گفته است :
سلام
نظرتونو تو سایت من یک یهودی ام خوندم
من میتونم درباره دین یهود بهتون اطلاعات بدم
شما میتونید سوال های خودتونو درباره دین یهود به ایمیلم بفرستید
من تو وبتون پاسخش رو میدم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: